piatok 26. decembra 2008

Prechádzka 2008

Vyrazil som do ulícA bol som vyzbrojený foťákom. A prehrávačom - to aby som nemusel myslieť. Pretože keď myslím, tak to ubližuje predovšetkým mne a potom aj tým ostatným. Síce som sa mysleniu tak úplne nevyhol, ale už to rozhodne nebolo také škodlivé ako to bývalo kedysi. To boli časy. Prečo som išiel na prechádzku? Hm, to je dobrá otázka. Bolo vonku pekne a doma beztak nebolo čo na práci. A asi som potreboval minúť nejakú tú energiu a vychladnúť. Vychladnúť potrebujem stále, ale energiu už potrebujem zase nabrať, takže si po napísaní článku dám vianočný kompót a stiahnem radiátor. Čo som nafotil? Well... poďme sa pozrieť spolu: Legendárne UFO na Bieloruskej ulici... už to nie je čo to bývalo Moja základka a pridružená družina, v ktorej som trávieval rána a poobedia Nejaký vták, že by vrana alebo havran? Zamrznuté mŕtve rameno Malého Dunaja Park $$:-)$$ A zase to ptactvo Pre zmenu zamrznutá mláka Tu sa mi páči ten kontrast slnkom osvetleného žltého domu a tmavého mračna za ním "Jdu cestou necestou, za svojí nevěstou" $$:-i$$ Toto je naprosto dokonalé... ok, nie je, ale to je fuk $$:-))$$ A čajky... alebo nejaké iné biele vtáky Východo-európska denná realita A jeden drsňák na záver.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára