pondelok 12. januára 2009

V Austrálii s MoSkom

A v Brne s ovečkouKeďže sme sa s mojou milou priateľkou naposledy videli víkend pred Vianocami, bolo v našom obecnom záujme stráviť tento koniec týždňa spolu. Naplánovali sme si návštevu kina s filmom Austrália, čo sa nedopatrením dozvedela Temná Kráľovná a chytila sa toho $$:-))$$. Takže sme akciu rozšírili o ďalšie osoby a po krátkom, ale zložitom plánovaní cez obdobu skype-u sme doriešili organizačné drobnosti. Do Brna som dorazil s vôľou božou (nabudúce budem na Hlavnej Stanici fakt aspoň o 15 minút skôr ako bude odchádzať vlak). Zvítali sme sa s ovečkou a prešmejdili centrum Brna (ako obvykle, ale vždy ma tam niečo prekvapí), v Mekáči sme čo-to pojedli a potom sme vyrazili k Temnej (to je akože Miniel, pre neznalých). Tam sme na ňu a Taggarta vybafli pred dverami, ale že sme sa na to docela načakali. Trvalo im to, ako keby boli obaja ženské $$:-i$$. Nasledovala krátka guľovačka vonku, ale s tým snehom sa toho moc robiť nedalo, tak sme sa v podstate iba tak trochu šantili vonku, až Minielka dostala geniálny nápad postaviť... um... čosi. A bolo to veľmi zaujímavé čosi, ale mám taký blbý (vo)dojem, že sme to nakoniec nejak neodfotili, lebo nebolo čím. Každopádne sme sa do sýtosti vyblbli a medzičasom k nám dorazila aj Hanka. galbi ( = ovečka) samozrejme liezla na strom a naháňala sa s Taggartom. V jednu chvíľu zbehli do srázu k električkovým kolajniciam a potom mali problém vyliezť von, to bola celkom prča $$:-i$$. Keď sme dostatočne vymrzli, išli sme sa na chvíľu zahriať k Temnej a potom už bol čas vyraziť do kina. Jo, vlastne ešte keď sme boli v Mekáči, tak sme obaja poslali SMSku Grejvimu, aby tiež prišiel do kina, ale on to nejak nezaregistroval. A Jurášek (ovečkin nejvíc nejlepší kamarád) nás odmietol, pche! Mno a ešte počas šantenia vonku volala Miniel Jacobovi a ukecala ho, že nebude robiť "křena" dvom párom, lebo ide aj Hanka, tak sa to tak nejak vybalancuje $$:-))$$. V kine sme s Taggartom chvíľu čakali na zvyšok, pretože išli nakupovať a v sobotu podvečer holt býva Hypernova docela plná. Ale stihli to práve včas. Resp. ja som sa usadil až po úvodnom titulku, ktorý oznamoval, že film sa odohráva v roku 1939. Tákže, teraz by sa patrila nejaká pidirecenzia, ale tak nejak sa mi nechce. Film to bol pekný, príroda, Hugh Jackman, dokonca aj tá Nicole Kidman sa mi zdala byť nejaká fešná. Asi jej vycpali podprdu, alebo čo. No a hlavne bol ten film hrooozne moc emotívny, že som zodva razy skoro až slzu uronil. A to myslím bez irónie. Takéto filmy sa vo dvojici pozerajú fakt moc dobre $$:-)$$. Nezdal sa mi ani byť moc natiahnutý, aj keď mal minutáž asi dlhšiu ako Temný rytier, ale tém tam prebehlo niekoľko desiatok a vždy boli pekne nadávkované, takže som sa nenudil. Doporučujem, na rande ako stvorený $$;-)$$. Potom už sme sa museli rozlúčiť (no, potom, o pár desiatok minút), ale ešte sme sa trochu pomuchlali na električkovej zastávke, aj keď nás rušili električky a zábradlie proti prebehovaniu koľajiska $$:-i$$. Večer, noc a ráno som strávil u Grejviho s facebookom, lapiduchom a Červeným Trpaslíkom. Ten proste nesklame nikdy. Ráno som vstal o niečo skôr, než ma mal zobudiť mobil. Presne podľa plánu, t.j. o desiatej, dorazila pusinka a potom sme v trojici pozerali Kyle XY. Grejvi na nás (musím povedať, že až prehnane $$:-i$$) dával pozor a aj tak nič neustrážil (chachááá $$:P$$). Lenže potom sa situácia zvrtla, keď zavolal ovečkin taťuldo. Pôvodne totiž mali ísť na večerné lyžovanie, ale stalo sa z toho poobedné korčuľovanie. Tak sa nám čas rozlúčky prudko skrátil. Ja som v Brne ešte nejakú dobu pobudol s Grejvim, galbi nám totiž požičala svoj drahocenný noteboočik - Tosh a tak sme v Mekáči pozerali ďalšie časti Kyle XY a následne v KFC sme niečo málo posurfovali. Až som o štvrť na šesť nastúpil do ECčka, ktoré ma dopravilo do Blavy. Ale nič to za to, budúcu sobotu som v Brne zas! $$:-)$$

1 komentár: