pondelok 28. júla 2008

Oslava titulovaných

Že fajne bolo $$;-)$$Komusi inteligentnému (asi Zuzke) kedysi napadlo (asi pred troma týždňami), že by sme mohli spoločne osláviť všetkých novotitulovaných v našich radách. Nazbierala sa ich pekná kôpka, takže oslavovať bolo čo. Keďže majú Zuzkiny rodičia na chate čerstvo dokončený bazén, musel ho niekto otestovať a keďže Janco a Ivka sú preborníci v robení drinkov (hlavne Janco, Ivka je iba taký mladý padawan), museli sme otestovať aj ich kvality. V sobotu ráno sme teda vyrazili do Potône (asi Dolnej, ale nie som si istý $$:-))$$). Vybalili sme sa a začala zdanlivo nekonečná párty. Drinky fičali, hudba hrala a bazén... bazén bol studený, ale to väčšine osadenstva neprekážalo. Dokonca nás prekvapil príchodom aj Dupi, ktorého som nevidel... um... mesiac? $$:-))$$ Na obed sme mali fajnové kuriatko, zemiačiky a šalát (všetka česť, slečny), nejakú tú klobásku a chlebík. No proste nebe v hubě ako sa vraví. No a potom sa už len drinkovalo a vylihovalo a plávalo... Ako ubúdalo slniečka a pribúdalo alkoholu v krvi, začali sme tancovať. Už mi to od FFka chýbalo, zase som rozhýbal svoje černošské tanečné gény $$:-i$$. Zuzka celý deň avizovala nočno-večerné kúpanie, ktoré sme napokon zrealizovali o pol desiatej. Že žúžo $$:-))$$. Kosa drsná, ale bolo to super $$:-)$$. Ako dochádzal Rum, začali baby šidiť Piňa Koládu (píše sa to úplne inak, ale šlak to traf), najprv namiesto rumu prišla vodka a potom namiesto smotany prišlo mlieko. A svete div sa, chutilo to výborne $$:-))$$. Spánok bol tiež zaujímavý, keďže Jano zo sna rozprával naprosté nezmysly (zrejme išlo o vysielanie Vesmírních Lidí, akurát na otvorenie komunikačného kanálu potrebovali prudko navýšiť hladinu alkoholu v Janovej krvi na neúsnosnú mieru, čo vyústilo v... vo vylúčenie obsahu žalúdku $$:-)) ). Nuž a nedeľa sa niesla v podobnom duchu, akurát bolo teplejšie, takže som bol oveľa viac v bazéne a oveľa viac som sa pripiekol, ale nebolelo to a už to hnedne, takže pohoda. Bolo to jednoducho skvelé, aj napriek drobným nedostatkom (že sa nám pokazili štyri kuriatka, alebo že niekto vytrhol dlažobnú kocku z dekorácie bazénu, ktorú potom Kajo šikovne prirobil) $$:-)$$. Dúfam, že som tam nebol naposledy $$:-))$$.

1 komentár:

  1. Kurna aspon z lutosti napiste ze bolo onicom :D
    Som rad, ze ste sa bavili, dufam, ze nabuduce uz neochoriem.

    OdpovedaťOdstrániť