nedeľa 20. júla 2008

So many things...

... hm ...Neviem čím to je, ale moje hypotézy ani zďaleka nemajú taký úspech ako čriepky z môjho skazeného života. (Ok, to skazeného je tam navyše, ale dobre to vyzerá a priťahuje to davy mojich neprajníkov) Minulý víkend som odrážal poFFkovú "depku" grilovačkou u Joginy. Aj keď nás tam bolo päť a pol (no, tuším nás bolo až sedem a pes...), tak to bolo fajn... taká príjemná "rodinná" akcička $$:-)$$. V sobotu poobede som dorazil do Chrudimě za Alex, ale v konečnom dôsledku to nebol dobrý nápad, lebo som ju chuderku nakazil a moc ma to mrzí. Ale leena z toho vyšla v pohode a ešte si pekne zaskákala a ja som sa mohol popri liečení (Lexinka bola taká dobrá, že ma napojila antirýmovým čajom a medom) kochať jej zlepšovaním na DDRku. V nedeľu ráno som radšej vypadol, aj keď pôvodne som bol objednaný k Alexiným rodičom na obed. Snáď inokedy. Cez týždeň sa toho dvakrát veľa nedialo, akurát, že v práci sa nám podarilo jednu vec (nemôžem byť moc konkrétny, lebo projekt je stále vo fáze utajenia a odtajní sa, až obsadíme Zem... hups) zrýchliť na 1/40 až 1/50 pôvodného času, takže super. Včera som konečne videl Elu po asi mesiaci a svete div sa, už chodí. Šikovné dievča, aj keď ma spočiatku nespoznávala. Mimochodom, neverili by ste aký dobrý posilovací stroj je nosiť 10 kilové dieťa na rukách. Vrelo doporučujem. Bez irónie. Jo a ešte sme so ségrou kupovali notebook a potom som ho inštaloval... no samé problémy, ale dnes pred obedom som to dotiahol do úspešného konca. Ako s obľubou vravievam - som proste génius. Večer som bol s kamošmi "na jedno" a bolo to fajn, zase vidieť milé tváre, ktoré poznám "desiatky rokov". $$:-))$$. A už sa teším na budúci víkend, kedy ich uvidím trikrát toľko a mnohonásobne dlhší čas, juhajdááá!

2 komentáre: