utorok 8. júla 2008

Festival Fantazie 2008

Zatím ten nejlepšíNa úvod som si dovolil trochu češtiny, pretože za posledné dva týždne som jej počul na kilá. Tohtoročné FFko malo byť výnimočné, nie však programom, ale Jájou. Vzhľadom na to, že už viete, že ona moc k príjemnosti neprispela, nemá zmysel sa k tomu vracať. FFko bolo výnimočné aj bez nej. Hneď v piatok ma trochu schladilo meškanie vlaku, ktoré bolo spôsobené štvrtkovou fujavicou v ČR. Do Chotěboře som dorazil až niečo pred deviatou, ale aj tak som sa potreboval aklimatizovať, takže som toho moc nepodnikal. Myslím, že som bol s Alex na prechádzke. Prvá noc bola zlá a tvrdá. V sobotu však dorazila ZuSka s Ajsom, takže svitalo na lepšie časy. Asi sme hrali kartičky, možno sme dokonca išli do Havlíčkova Brodu (ale možno až v nedeľu). Každopádne sme začali postupne vymýšľať rôzne interne humorné hlášky a to je vždy zábava. Škoda, že niektoré z nich nie sú reprodukovateľné (a nie je to preto, že by boli vulgárne, ale jednoducho je ťažké preniesť cirkusantskú melódiu na "papier"). Mno... vidím, že chronologicky to brať fakt nebudem, lebo by som sa zbláznil $$:-))$$. Takže - v HBčku sme boli ešte zopárkrát, hlavne sa okúpať v bazéne, kde ZuSka objavila "vírivku". To bola fakt sranda, nechať sa unášať prúdom $$:-))$$. Inak sme hrali Uno, pozerali film v Cinestar Chotěboř (rozložené stoličky na chodbe v škole $$:-))$$), chodili na program (no fakt!). Potom som ešte hral s Cíťou a Míšou Želví závody (a dozvedel som sa, že špatně $$:P$$). Mno a boli sme niekoľkokrát aj jesť v reštaurácii, prípadne čínskej rýchložerke. Um... feastovali sme aj v triede (a že hodně)... hádzali sme balóny s vodou na ulicu (ja som sa teda iba pozeral! $$;-)$$). No a samozrejme najlepšie boli tanečno-spevácke večery - Infantilná diskotéka, kde sme to prvý raz rozbalili, potom Karaoke, potom tanečný kurz pre začiatočníkov, normálna diskotéka a trošku aj rockotéka, ktorá ma ale maximálne sklamala, lebo tam bolo asi 15 metalistov, čo... metali. Ak som na nikoho nezabudol, tak som tancoval s desiatimi slečnami, za čo im všetkým ešte raz pekne ďakujem. Jo, ešte som pokecal s leenou a obecne sa zo mňa stala hrozná drbna, lebo s kdekým ohováram kdekoho, ale nesmierne ma to baví $$:-))$$. To je tak, keď človek rok a niečo krotí svoju úprimnosť a potom to zrazu začne plávať na povrch. Queez v celej svojej kráse a predsa skrytý. Na Karaoke som spieval asi 5 pesničiek, jedna lepšia ako druhá (Yesterday, Lemon Tree, Dancing Queen...) a žal som ovácie. Ako inak, že? $$:-))$$. Aha, ešte ma galbovka pozvala na zmrzku, za námet na film. A kúpil som si zapalovač s polonahou slečnou (za 10 korún to stálo). A zúčastnil som sa kostýmovej súťaže ako Jaimína [Chajmína], a aj keď som nevyhral, patrične som si súťaž užil. No... dúfam, že sa v tom aspoň trochu vyznáte, aj keď je to veľmi zmätočné. Rozhodne bolo toto FF super a zistil som, že milujem tanec a byť telo na telo s peknou a milou osobou je na nezaplatenie, či má 55 alebo 90 kilo, alebo 160 či 180 cm, alebo krátke či dlhé vlasy $$:-))$$ (a 14 či 26 rokov). Uff... o 4 mesiace je FFS, takže sa pomaly začínam tešiť. So long.

2 komentáre: