pondelok 11. augusta 2008

Stanovačka 2008

Dobre boloZuSka mala pravdu v jednej veci - nič extra sa vlastne neudialo. No pravdu som mal hádam aj ja - bolo to fajn a príjemné. Ešte dlho budem s láskou spomínať na "Víc klacků!" a "Žádné <dosaď čokoľvek> neexistují!" $$:-))$$. Začalo sa to oslavou narodenín našej čerstvej cetky (osoba, ktorá dosiahla vek 20 (česky dvacet)) - Jogi. Oslava bola... dobrá. Ja viem, to je trojka, ale... bola proste dobrá. Nejak výraznejšie som sa nenudil, ale že by som sa trhal od šťastia sa tiež povedať nedá. Chvíľami naša partička pôsobí ako zjazd domova dôchodcov, ale čo už. V nedeľu prišlo osvieženie v podobe prehliadky centra Pardubíc s milou sprievodkyňou - Alexou. Myslím, že jej popis bol značne podrobný a už je to týždeň a moja pamäť nie je čo bývala... takže tí z vás, čo sú zvedaví - šup na jej blog (adresu nájdete v linkách vpravo). Ja len dodám, že keby ma nečakala týždňová stanovačka, tak by som pod tú fontánu (alebo čo to bolo) vliezol celý $$:-))$$. Rozhodne by som podobnú nedeľu mohol zažívať častejšie. Nuž a k samotnej stanovačke... viete čo, ukážem vám fotky s krátkymi popismi, verím, že to oceníte. Tak toto je ešte oslava, DDRko vládne svetu $$;-)$$. Nie moc čerstvá Zuzanka (noci boli ťažké a dni ešte ťažšie $$:-))$$) Fotka ako z reklamy na toastovač, akože fakt. Príroda pekná ako vždy Sunshine veget A veselo sa tlačíme hot dogmi (čo bol, priznávam, čiastočne aj môj nápad a nebojím sa prihlásiť o práva $$:-i$$) ZuSka opravuje altán ("Podľa mňa to potrebuje... Víc klacků!") Naše obydlie Toto nápadne pripomína Nezvratný Osud... chudák Ajs $$:-))$$ Schody na rozhľadňu, z ktorej sme pozorovali západ Slniečka Západoslnková séria: Mne osobne sa ten západ ohromne páčil... to je niečo úžasné $$:-)$$ Áno, zase DDRko A šarmantná diváčka $$:-))$$ A tu sa tlemíme nad Scary Movie 2 Mno a inak sme ešte žrali špagety, boli na výlete v Častolovicích na zvieratkách, čumeli na Henryho Propra, bazénili sa a jedli a jedli... Ďakujem Depresske a Lenke za fotky a ZuSke za stanovačku obecne, o rok znovu! $$:-)$$

3 komentáre:

  1. taky si myslim, ze ta Zuzanka je proste nej .-i :DD pekny fotky :) posli vsechny :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super. Krátké, dobré, vístižné. Ale hlavně:
    ŽÁDNÁ STANOVAČKA NEEXISTUJE

    OdpovedaťOdstrániť