nedeľa 8. apríla 2007

Týždeň v číslach

alebo čísla v týždňoch?Práve sa mi jedna skvelá blogovina zmazala a ja ju musím písať znovu. Vzhľadom na to, že už roky si pestujem image flegmatika a tým pádom som sa už takým malým flegmatikom stal, to nie je žiadny problém. Takže... moje týždňové čísla začali v podstate už minulú nedeľu, keď sa udiala jedna nemilá vec, o ktorej vedia v podstate iba 4 osoby vrátane mňa. A momentálne akosi nemám chuť vám to tu rozmazávať, takže si myslite čo chcete a buďte radi, že ste radi. Celý týždeň v práci sa niesol v číslach. Mali sme iba 4 pracovné dni, ale napriek tomu sa udialo viac ako počas iných, päťdňových, týždňov. Optimalizovali sme našu časť projektu, pretože pôvodná požiadavka na verziu, ktorá má byť hotová do 30.9. znela na 50 µs. Akože mikrosekúnd. To je menej ako milióntina minúty. Z pôvodných asi 80 µs sme to skresali na 60, t.j. o 20. Z toho minimálne 5 je môj podiel. Ej veru, som ja optimalizátor. To (alebo skôr to, že mi vrátili dane) sa podpísalo na mojom ohromnom príjme - 26 000 Sk čistá ruka. Škoda, že dane nevracajú každý mesiac. Okrem iného mi zrýchlili internet o 512 kbps. A zvýšili FUP na 1,5GB denne. Takže ťahám ako drak. Vlastne to som ťahal už predtým, takže teraz ťahám ako drak, ktorému zrýchlili net o 512kbps a zvýšili FUP na 1,5GB denne. Akoby toho nebolo dosť, Nextra má super akcošku, vďaka ktorej na internete ušetríme počas dvoch rokov cca 14 tisícok. Cez víkend som prešoféroval niečo vyše 100km, prebicykloval vyše 30 (išiel som z chalupy za Sarah, ktorá býva neďaleko), videl som vyše 330 fotiek a prelistoval 25 časopisov. Počas celého týždňa som videl 60 epizód seriálu Krok za Krokom a 6 epizód seriálu IT Crowd. Eh... to je z mojich čísel asi všetko.. pochváľte sa tými svojimi $$;-)$$

7 komentárov:

  1. tak uz ten prvni odstavec me totalne udivuje :D ja kdyz se mi neco smaze tak vylitavam z kuze pac se mi pak uz nepovede to naformulovat tak jako predtim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A to jsi ještě nemohl napsat, kolik písmenek jsi zde napsal? :D To by bylo zase další číslo navíc.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Plat: 0Kč;
    Stav na účtu: 192Kč;
    Maturitní otázky z matematiky (completed/all): 5/30;

    Padá z toho na mě deprese :]

    Btw: Ten čas 50 µs je co? Vyhledávání v databázi? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ZuSka: No... priznám sa, že som mal na mále a takmer som vypenil :D a buď si istá, že to skutočne nie je formulované rovnako ako predtým :-)

    Etigo: Ale no, nebuďme takí detailisti :D

    Incik: Tak ja som na tom v 19tich nebol o nič lepšie ;-) A je to vytvorenie requestu, vyrobenie 128 bitovej hashky z asi 500 znakového stringu, prebehnutie maličkej queue, vytvorenie response a vyhodnotenie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jimi >>> ja uz mam prebajkovanych 105,8 km :P mas mesiac na to, aby si ma dobehol :)

    Incik >>> na maturitu z matiky sa velmi nepripravuj.. to sa da v pohode zvladnut :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jimi >>>
    1. Zla blogovina. Dovod: malo smajlikov :D
    2. Ked uz nieco zacnes (tvoje male tajomstvo), tak ho aspon dopis, co to je :P.
    Yfq@ >>> ty GRAZEEEL(ka) :DDD. 105,8 km ??? Tak to musim co najskor predbehnut :) . Zatial mas prva z nas cez 100km tento rok. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dupi >>> keby furt a fsade nefukal taky priserny vietor, tak mam aj viac.. a na predbiehanie mas casu dost - najblizsi mesiac sa k bajku asi nedostanem :)

    OdpovedaťOdstrániť