štvrtok 12. apríla 2007

Moje prvé hry!

Vôňu originálu neprekoná žiadna kópiaTrvalo to dlhých 13 rokov, ale predsa to prišlo. Kúpil som si prvú originálnu hru. Respektíve hneď dve. Z internetu sa dá stiahnuť všetko a to ho ešte podceňujem. Avšak niekedy je cena vynaložená na stiahnutie väčšia ako keď si daný produkt kúpime. A v prípade tých dvoch hier je výsledok lepší. Trochu o inom je to pri filmoch, pretože (vzhľadom na moje nízke nároky) je 700MB DVD rip lepší ako 4,4GB DVD video a rip je dokonca ochudobnený o, zbytočné podotýkam, trailery a reklamy a copyrightové upozornenia. Kúpil som si hru Supreme Commander, duchovného potomka Total Annihilation, čo je moja pubertálna láska $$:-i$$, trvajúca už 10 rokov. Najohromnejšou výhodou originálky je to, že môžem hrať cez net, už sa teším. Zatiaľ čo o kúpe SupCom som uvažoval skôr ako vyšiel, pre druhú hru som sa rozhodol behom asi 10 minút. Na sme.sk bola taká krátka recenzia na The Fall, čo je akási nemecká napodobenina Falloutu (mojej druhej pubertálnej lásky). Vraj bola táto hra prepadákom kvôli ohromnej chybovosti a tak nikdy nebola (a s najväčšou pravdepodobnosťou ani nebude) preložená do angličtiny. Našťastie však fešáci chyby opravili, spravili české titulky a znížili cenu na 299,-... Takže som zabehol do Brlohu, kde som sa porozprával s predavačom, celkom milý človek. Keby takí boli vo všetkých obchodoch tak by som nakupoval rád $$:-))$$. Naťukal som PIN a o pár desiatok minút som už veselo inštaloval. Najbližších pár dní budem nedostupný, majte sa $$:-))$$.

3 komentáre:

  1. The Fall :) ? To ani nepoznam. Ale ak chces fakt dobru hru, zahraj si S.T.A.L.K.E.R . Bracho to hra a povedal, ze je to nieco podobne ako Fallout (jedna velka mapka, rozlozena do blokov), behas po nej uplne volne a plnis questy. Ale na hry uz cim dalej tym viac mam menej casu, bo sa budem venovat inym veciam. Treba si stanovit priority (hlavne kvoli casu).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Heehee, nazvlat STALKER podobne Falloutu, je uplna sialenost. To by som aj supreme commandera mohol nazvat falloutom lebo je jedna VELKA mapka rozdelena na sektory, kde plny rozne questy.

    OdpovedaťOdstrániť