pondelok 26. marca 2007

Ďalší zabitý víkend

a určite nebol posledný.V poslednom čase... Mám dojem, že každé blognutie začínam slovami V poslednom čase, či V poslednej dobe, či Posledné dni. Divné. Moje. Minulý týždeň (tak tomu hovorím zmena, vážení) som vo voľnom čase (pozor, voľnom, nie poslednom) robil iba tri veci. Dve. Pozeral som Krok za Krokom a Babylon5 a hral Supreme Commandera. Degenerujem. Divné. Moje. Cez víkend to vyvrcholilo tým, že som skutočne nerobil nič iné, než, že som zúfalo dekódoval nedekódovateľné z jemných náznakov v Babylone, ktoré, ako dúfam, budú vysvetlené v neskorších sériách. Už ani ten Supreme Commander sa mi nechce spúšťať. Dal som si však pevný záväzok, že čo najskôr si spojazdním Denisa a spoločne vybehneme na cesty. Chcel som napísať na polia, ale žiadne polia široko-ďaleko nie sú a navyše nechcem defekt. Inak stále pracujem a stále sa učím... resp. stále chodím do práce a do školy $$:-i$$. Plánujem kúpu nového kompjútru a po tom, čo som sa za posledného polroka definitívne zbavil šialenej a logicky nepodloženej túžby mať notebook, uvažujem o peknom krásnom desktopíku. Hm... tak toľko o "novinkách" v mojom krutom živote $$:-i$$. Prišiel som na super vetu, ktorú mám našťastie overenú iba z jednej strany - $$green$$Mať všetko je horšie ako nemať nič$$/font$$. A napriek tomu, že si to myslím, nechcem aby ma osud tvrdohlavo začal presviedčať o opaku $$:-))$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára