piatok 9. marca 2007

A predsa sa točí...

eh... teda deje $$:-))$$Človek by nepovedal, že len čo napíše, že sa nič deje, tak sa diať začne. Môj sťabyšéf prišiel s tým, že ideme oslavovať MDŽ a jeho meniny, tak sa vytasil s fľaškou šampusu, my sme narýchlo splašili akési poháre, pričom jeden kolega pohotovo vytiahol plastové party poháriky a už to tieklo $$:-))$$. Potom sme asi hodinu kecali (medzitým nás zaregistroval jeden trošku väčší šéf, a to dokonca poza dvoje dvere, a na naše upozornenie si tiež priniesol pohár) o rôznych plodivých a spojivých veciach $$:-i$$ a tak. Proste sranda najväčšia. Neskôr sme objavovali ďalšie krásy Googlu (o tom fakt budem musieť blognúť, aj keď recenzie som nikdy nepísal a písať nevedel), ale zistili sme, že je to tak či tak ešte beta verzia, takže tam chýbajú základné featurky. Každopádne Google Docs & Spreadsheets™ na doma úplne stačí. Možno v tom napíšem diplomovku $$:-))$$. Nuž a večer sme sa boli boulderovať a dosiahol som ďalší významný achievement - dostal som sa za "falus" (na stene medzi úchytmi je proste občas akože kus skaly a tento vypadá tak ako vypadá), pričom som sa pridržiaval "fúzov" a následne aj "kolíku". Opäť som zopakoval svoju tézu, že jeden úchyt je ovečka (oficiálne pes) a druhý korytnačka (oficiálne medveď), čo bolo brané úsmevom. Nahovoril som Katku (alias DYMku) aby zopakovala moje kúzlo s rebrinami a po počiatočnom strachu sa jej to podarilo. Ak neviete o čo ide, tak sa s vami možno podelím o video, ak sa mi ho podarí nejak pichnúť na net, čo sa mi veľmi pravdepodobne podarí $$:-))$$. So long, goodbye...

1 komentár: