pondelok 12. marca 2007

Náročný víkend

Či už finančne alebo fyzickyZačalo sa to v piatok podvečer. Išiel som si zabangovať ku Katke a zvonil mi mobil. Kolega z práce. Problémik bol, problémik sme vyriešili, našťastie, a potom už bol pokoj. U Katky sme kecali prevažne s Jancom o Supreme Commanderovi, o filmoch, o hudbe a o všetkom $$:-))$$. Dupi stále robil zle Petre, na ktorú som sa musel veľmi milo pozerať, aby nás potom odviezla domov $$:-i$$. Žužu má novú farbu vlasov a aj keď osobne považujem blondýnky za veľmi príťažlivé, tak jej tá nová svetlo-medená farba skutočne veľmi sekne. Petra nás nakoniec odviezla a kým sme blúdili po petržalke, aby sme vysadili Janca, tak sa Dupi sťažoval, že sa ide pomočiť. Mal som trochu strach, lebo sedel vedľa mňa $$:-i$$. Našťastie všetko dobre dopadlo, aj keď spolu so Zuzkou sme museli žehliť jeho sťažovanie sa na Petrine šoférovanie. A aj verejne hovorím, že jazda s ňou bola elegantnejšia a pohodlnejšia ako keď riadi Dupi $$;-)$$. Okolo 2:40-2:50 som dorazil domov a povedal som si, že veru vydržím do 3:33, aby som si zabodoval v trojkách. Vydržal som a uchmatol som maximum - t.j. 10 bodov. Aj preto, že tam v tú dobu nikto nebol $$:-))$$. Dal som si budíka na desiatu, lebo o 12:25 mi išiel vlak do Pardubíc na Cítinu oslavu. Zobudil som sa dokonca skôr a všetko som pekne postíhal, vlak bol pomerne prázdny a v cieľovej stanici som stretol Joginu. Po krátkom telefonáte, keď som nevedel s kým volá a o čom sme sa vybrali k Zuzanke, ktorá práve pracovala na torte s motívom akýchsi podivných minihodín a kníh či čo to malo byť $$:-i$$. U ZuSky som konečne na vlastné oči uvidel $$green$$Šlehačku$$/font$$, jej bielu myšku. Kecali sme prevažne o lezení a inak som sa na jej kompe snažil nájsť nejaké súkromné fotky, o ktoré by som mohol obohatiť svoju databázu, ale nič také prevratné som nenašiel $$:-/$$. O pol siedmej musela ísť ZuSka na brigádu, ale presvedčili sme ju, aby nás prišla pozrieť aj do Garáže, miestnej pizzo-krčmy. Tam sme si medzičasom s Jackom doberali Janu alias Šindítko, alias Fuhrer, ale keď pohár pretiekol, tak sme to museli ukončiť, ale vznikli skutočne silné kúsky ako "Fuhrere, hoď ho do stroje", či "Fuhrere, podejte mi pero" atď atď. Konhootke, ktorá má narodeniny zajtra, som dal "hopíky" (skákacie loptičky, za mojich mladých čias sa to u nás volalo $$violet$$skákalky$$/font$$, teraz sú to $$violet$$hopsalky$$/font$$) a Citrónke som podaroval gumené citrónovo voňavé rukavice na sexuálne hrátky s Petroitom $$:-i$$. Ochutnal som Mojito (zaujímavý limetkovo-rumový drink) a niekoľko desiatok minút sme preberali GateCony minulé a budúce. Možno budeme mať so ZuSkou prednášku, ale osobne pochybujem, že by si našla čas na to, aby to pripravila $$:-i$$. Mne osobne sa to pripravovať nechce a ona zas odmieta prednášať, tak sme sa dohodli, že by niečo zbúchala a že ja by som to predniesol. Ak to výjde, tak niekoľko desiatok ľudí bude vidieť a počuť ako vyzerá Kompost 2.0. Okolo jednej sme to rozpustili, ja s Joginou sme išli nočákom k vlakovej stanici (ona býva ešte kúsok ďalej) a o 2:19 (vlak mal 10 minút meškanie) som už sedel (a neskôr ležal) vo vláčiku, ktorý si to štrádoval až do Blavy. O siedmej som bol už doma, dal som si ľahké raňajky a zaspal som. Zobudil som sa asi o pol jednej a potom som hral Supreme Commandera, ktorý mi spadol, lebo RAM $$:-i$$. Ešte takú hodinku som šmejdil na lapiduchu a už som utekal na trolejbus na lezenie. Napriek tomu, že som spal skutočne málo, som vyliezol tri steny (aj keď jednu v pohode, jednu s previsom tak, že ma musela Ivka držať asi 15 minút, a jednu pomerne ľahkú zase s vypätím Pepanových síl, pretože som si tiež zotrikrát musel sadnúť $$:-))$$). Takže myslím, že keď som prežil toto, tak prežijem už všetko. Finančná újma: 900Sk, Získané zážitky: Na nezaplatenie $$:-))$$. Mimochodom, od 1.4. by som mal mať o 25% vyšší plat, takže som tešivý $$:P$$.

5 komentárov:

  1. huraaa.. konecne mas o com pisat ;) ..inac, dost natrieskany vikend by som povedala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tyjo, az ted jsem si vsimla, ze ta tvoje kamaradka je Zuzka, ale ja jsem Zuzanka :D to bude ale zrejme nejaky omyl, ze? :-i :DD
    btw. snad jsi necekal, ze nejake extremne intimne fota tam necham nekde valet, ne? :-i :D
    a do ty prednasky bych sla, ale vis jak ted :) imho by byly nejlepsi ty smrti, jelikoz by bylo dost video podkladu, jen me tak uplne nenapada nejakej prihodnej text, aby to bylo trochu vtipne :D ale kostym smrtky si budu brat i tak, takze kdyby sis to rozmyslel, tak...:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Yfq@: Ale aj tak mal ten víkend jednu závažnú chybu - nebola si v ňom ty ;-)

    Zuzanka: Veď vieš, že si moja tajná láska :-* ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tesi ma, ze som ti chybala, ale na lezenie ma nenahovoris :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ze Petra :D :D :D . Tak som jej nikdy nepovedal :DDD...Co sa tyka curania, nebolo to az take zle :P. Ved vies, ako ja sem tam prehanam :) . Ked soferujem, tak si snazim trosku jazdu uzit :))) . Ale uz som sa poucil (ked sme sli s Moncici, Petkou a Pepanom JTmu na chatu :) . Tam si mal byt s nami a zistil by si , co ze to (neviem to napisat inac) buzeracia pri soferovani :D:D:D. Tak btw, je to dost dlhy blog :) Takze vikend bol fakt uspesny :).

    Yfq@ >>> Boulder nieje nic oproti Vertigu :) . Tak by sa ti fakt pacilo viac :o). Tak niekedy priste.
    Jimi >>> A ty nehovor o lezeni :D:D:D. Ved si prestal chodit :P , reps. si si dal pauzu. Tak ti len ruky zleniveju :) .

    OdpovedaťOdstrániť