štvrtok 24. januára 2013

Moderné nakupovanie

Pre niekoho samozrejmosť, pre niekoho rajská hudba budúcnosti. Niekto to už ani neberie ako dobrú službu, ale ako niečo, čo je základom obchodu. Vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodu.

Takmer nikdy som nič nereklamoval, pretože som klasický "remcal", ktorý sa furt sťažuje, ale reálne pre zlepšenie situácie nič nerobí. Nuž, povedal som si, že je na čase začať nejaké svoje spotrebiteľské práva aj využívať, keď už tých úradníkov platím.

Ako som nedávno písal, z kasa.cz som si objednal router značky Tenda. Aj po niekoľkohodinovom trápení sa s nastavovaním som s funkciou nebol spokojný a tak som sa rozhodol router vrátiť. Našiel som si na stránkach obchodu vratný formulár, potešil som sa informáciou, že kasa.cz uznáva vrátenie bez dôvodu až do 30 dní od kúpenia (pričom dňom kúpenia sa predpokladá dátum prevzatia zásielky, nie zaplatenie faktúry).

Vyplnil som, poslal som balík poistený na tisíc korún a po nejakých desiatich dňoch mi na gmaili pristál mail, že uznávajú vratku a peniaze poukážu na môj účet.

Pre mňa je to taký malý zázrak, že obchodníci sú slušní ľudia, aj ak ide o väčší kolos. Moja viera vo voľný trh opäť raz trochu narástla.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára