sobota 22. septembra 2007

Jimi The Worker, Episode V.

Year afterOd môjho ročného výročia u mŕtveho Nemca uplynulo už jedenásť dní. To však nič nemení na tom, že som sa v tom jobe skutočne našiel. Jasné, občas niečomu nerozumiem a musím si nakresliť krabičky (to viete, keď máte list listov listov tried listov listov tried (programátori pochopia (dúfam))), ale podstatné je, že po roku ma stále nechcú vyhodiť, ba naopak, chcú si ma tam nechať na čo najdlhšiu pracovnú dobu $$:-))$$. Za ten rok som zarobil takmer 1/4 milióna v hrubom a to sa oplatí $$:-))$$. Horšie je, že z toho sedavého zamestnania sa mi zväčšil zadok $$:-i$$. V robote je sranda, takmer každý deň skrýva niekoľko možností ako rozosmiať druhých a to je to, čo ma baví snáď ešte viac ako programovanie $$:-))$$. Teraz nastane kratšia nútená kvázipauza, keď budem robiť iba na polovičný úväzok a po troch (dúfam, že len troch) semestroch zase šup na plný. Je úžasné byť jedným z tých ľudí, ktorí majú svoju robotu radi a navyše ju majú aj dobre platenú $$:-))$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára