štvrtok 27. septembra 2007

Ešte tri semestre!

A potom sladká smrťUž osemnástym rokom chodím do školy. Jak debil furt znovu a znovu. Pôvodne som o tom chcel napísať do rubriky Jimi The... pod názvom Jimi The Student, ale táto osobnosť si nezaslúži takú poctu. Možno až budem mať v ruke Ing. titul. Každopádne, rozvrh je dosť špatný, ale keď sa škrtne prednáška tu a prednáška tam, tak už je to kvapku znesiteľnejšie. Jeden predmet som totiž už absolvoval na dvojku a ďalší je kombinácia iného predmetu a niečoho nového, takže prvú polovicu môžem poignorovať. Dnes som sa však krásne okašľal, lebo som si napochodoval do školy na siedmu (čiže som vstával o 5:58... a ešte zmagorený som išiel na trolejbus namiesto na autobus (našťastie majú jednu kvázispoločnú zastávku)). No a čo nevidím. Nič nevidím. Profák mi hovorí, že je rektorské voľno, lebo STU (akože moja univerzita) oslavuje 70. výročie (z toho 5 tam už chodím). Tak fasa, no. Inak som včera konečne dopozeral High School Musical (som to pozeral na časti, lebo sa mi to pomaly sťahovalo $$:-))$$) a tak si to môžem zajtra v pohode pozrieť znovu, celé a pre istotu dvakrát, aby som dobehol ahooojku, ktorá to videla nesčetnekrát a určite do toho bude kecať, až to budeme pozerať spolu $$:-))$$. Už aby to bolo $$:-)$$. Jo a rozhodol som sa, že sa naučím ten záverečný tanec, čo tam predvádzajú, tak som zvedavý $$:-))$$. Dnes idem na oslavu, dúfam, že tam nezaspím, lebo tento týždeň je nadmieru hektický. V robote sa snažíme dobehnúť dvojtýždňové meškanie a rozbehať niečo, čo sme si mysleli, že bude stačiť ak bude fungovať o dva mesiace, do toho škola, fakt sranda. Hladina cukru v mojej krvi je tak nízka, že je až negatívna $$:-))$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára