nedeľa 16. septembra 2007

Jimi The Skater

In-line skaterTáto osobnosť bola kedysi výraznou súčasťou môjho celku, mal som iba školu, korčule a počítač. Potom korčule vypadli a až o pár rokov boli nahradené bicyklom. Teraz však mám iba prácu a počítač. A v práci je to prevažne počítač. Nuž a keď sa mi včera ahooojka na ICQ rozplývala nad tým, aké sú inline-y skvelé (trošku to preháňam, ale pššt! $$:-))$$), tak som neodolal a dnes som proste musel vybehnúť von. Na korčuliach. Na mojich 9 rokov starých in-line korčuliach, ktoré preskákali (resp. prekorčuľovali) stovky kilometrov (ehm, ehm $$:-i$$). K môjmu osobnému prekvapeniu som si nenabil držku a pre veľký úspech som išiel neskôr ešte raz. Tých dnešných 40 minút dúfam nezostane osamotených na smetisku dejín a budúci víkend pribudnú ďalšie minútky. Znovu ma to chytilo $$:-)$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára