nedeľa 9. septembra 2007

Check-up, skype, oslava, bang

a iné životné radostiPri vymýšľaní nadpisu som sa rozhodol použiť štyri najvýznamnejšie udalosti uplynulého týždňa. V pondelok ráno ma privítal mail, že šéf ma konečne chce vidieť na check-up rozhovore. To je taká hodinku trvajúca udalosť, kde spoločnými silami dospieva zamestnanec a jeho nadriadený k tomu, ako sa zamestnanec v práci cíti, ktoré úlohy plní rád a ktoré vidieť nemusí, v ktorých projektoch by rád pokračoval a ktoré by najradšej presunul konkurencii. Taktiež o budúcich a minulých školeniach, atď, atď. Dopadlo to celkom fajn, zvládli sme to za 40 minút, takže pohoda $$:-)$$. Po práci som si išiel kúpiť sluchátka s mikrofónom, aby som si mohol pokecať s ahooojkou. Ničmenej, keď som prišiel domov, tak som padol mŕtvy do postele, ale dve hodinky stačili a bol som zase relatívne v pohode $$:-)$$. Po cca hodinovom rozhovore som si išiel urobiť večeru a keď som sa najedol som ešte dovolil svojmu žalúdku radosť z Paralenu a išiel som spinkať. V utorok som bol úplne v pohode, dokonca som úspešne prežil aj náš pravidelný meeting. A už druhý deň v kuse pršalo, bééé. Doma mi dobrú náladu udržal ďalší, tentokrát trojhodinový rozhovor po skype. V stredu ráno som si kúpil Plus jeden deň s filmom Marečku, podejte mi pero!, ktorý som si doma hneď pozrel. Keď film skončil a ahoooojke odišla kamarátka, sme si mohli zase zavolať $$:-))$$. Vo štvrtok pršať prestalo a ja som išiel večer na oslavu. Oslava bola ako vždy fajn, akurát sa naša partia dostala do podivného obdobia, keď všetci začíname pracovať. Fuj $$:-))$$. (konečne fotku nekazím ja $$:-i$$) No a v piatok zase lialo a ja som mal ísť večer hrať bang. No to bola prča... V pohode som si to vyrátal, že prídem niečo málo pred siedmou, takže fajn. Lenže... tri 50ky vynechali a ja som mokol na tom hnusnom daždi. Blech. Keby som bol z cukru, tak už si žiadny blog neprečítate $$:-))$$. Ničmenej, zabangoval som si dobre, síce som prehral všetky z troch hier, ale čo narobíte $$:-))$$. No a včera sa vrátili moji rodičia z dovolenky z Lesbosu, takže už si nemusím variť, jupííí $$:-i$$.

4 komentáre:

  1. Ale nooo, ved tu fotku som az tak nepokazil :P . Inac este raz gratulujem oslavencom. Ale jancov darcek bol zatial da best ever :D .MHD stolicku :))))).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No majco asi si to nepochopil, ale tu fotku kazila akoze Ivka.

    Alebo som to nepochopil ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Majo to nepochopil, Trojkaaa sa chápe vždycky ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. DO PEEEECKA....BRZDAAAAA....no boze, vam sa to nikdy nestalo co :P

    OdpovedaťOdstrániť