nedeľa 7. augusta 2011

Stanovačka 2011

a iné ("menšie") veciRozinka (mačiatko) je definitívne v puberte. Čo to znamená? Že je hrozne náladová. V jednu chvíľu je to najprítulnejšie zvieratko $$green$$evah$$/font$$ (ever) a v ďalšom momente prevracia byt hore nohami. V tom lepšom prípade. Moja megadrahá PC stolička so sieťovým operadlom dostáva poriadne zabrať... Ako nadpis napovedá, uplynulé týždne sa niesli hlavne v znamení stanovačky. Ako každý rok, aj teraz sme vyrazili do Kostelce nad Orlicí, do kempu. Pod stany. Preto stanovačka (duh!). Ako každý rok aj táto sa vydarila (myslím). Bolo tam oveľa menej rušivých elemntov (zdravím Petroita $$:-))$$), aj keď počasie sa dosť podobalo monzúnovému obdobiu v dažďových pralesoch. Ale sme prispôsobiví ľudia, takže sme to prežili v zdraví. Čo ma na tomto roku fakt sere, je to, že som si ešte poriadne nezaplával a zrejme ani nezaplávam. Keď sú tropické teploty maximálne tri dni po sebe, tak to proste pre mňa nemá zmysel, lebo mám rád teplú vodičku. Snáď mi to trochu vynahradí tá výrivka, ktorá nás s Mišinkou čaká počas romantického "víkendu". Úvodzovky preto, lebo tam budeme od nedele do utorka. Je to lacnejšie $$:-))$$. Ad Mišinka, je to moje zlatíčko (oh, so gay... shut up, fellas!). Nie, vážne... aj keď máme svoje nezhody (ako každý pár, čo je spolu 20 rokov... oh, wait...), tak ju zbožňujem a veľmi rád s ňou trávim čas. Hlavne, keď mi dovolí sledovať Stargate zatiaľ čo nám varí večeru... just kidding $$;-)$$. Napríklad včera mi podarovala druhý Futurama komix (a že sú pekne mastné a ťažko zohnateľné). Love ya, dear :-* Dovolenka v práci kupodivu nespôsobila žiadny mega nával práce, ale to príde. Zmeny v IZIPe, zavádzanie ZEPu do ďalších častí Medey, používanie APOSKu... a to sú len tri skratky z asi 50 s ktorými sa stretávam. U 49 netuším čo znamenajú a u jednej sa o to ani nepokúšam. Ono v zamestnaní, kde sa 13:05 radujete, že máte dnešok pekne naplánovaný a všetko vychádza a 13:07 už riešite, že prečo v Lučenci nefunguje toto a v Prahe zase tamto, sa moc špekulovať nedá. Ale nesťažujem sa. Mám to tam oveľa radšej než v Microstepe. So Siemensom stále porovnateľné. Stiahol som si (pššt) všetky Amazing Spider-man komixy z rokov 1963-2006, je ich vyše 500. Zatiaľ som prečítal asi 8, ale moc ma to baví, Spidey ruluje. To je odo mňa asi všetko. Vážte si tento bloganec, je prvý napísaný na gauči za asistencie bezdrátovej klávesnice a projektoru. Som lenivec... $$:-)$$. P.S.: Vo februári 2012 má premiéru Skrytá Hrozba (SW I) v 3D. Must see! Bye, folks.

2 komentáre:

  1. Aj ked si lenivec, mohol by si si najst viac casu na blogovanie :P

    Ked uz mas tu bezdrotovu klavesnicu by to nemal byt az taky problem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ...v knihkupectví dvě zastávky MHD od tvýho bydliště? :D

    OdpovedaťOdstrániť