utorok 28. júna 2011

Mám malý stan...

vlastne... mám drahé zubyMinulý týždeň som bol u zubára "naposledy", resp. naposledy mi odstraňoval kaz. Než nájde nejaký nový. Každopádne teraz mám hrozne moc peknú držku, pretože nové plomby sú biele, keramické a krásnučké. Biela a krásnučká, ale nie keramická, je aj moja milovaná priateľka, ktorá úspešne dokončila štvrtý semester a čakajú ju ešte dva do získania Bc. titulu. Skúškové jej dalo poriadne zabrať, ale všetko dala na prvý termín, takže mi urobila radosť. Teraz sa duševne pripravuje na autoškolu, tak snáď to dopadne dobre $$:-)$$. Ak som to ešte nepísal - máme mačičku. Malinké mačiatko, ktoré už vyrástlo na dvojnásobnú veľkosť a volá sa Rozinka (akože česky Hrozienko $$:-))$$). Je to veľký nezbedník, ale aj maznáčik, keď spí alebo je práve zobudená. V ostatných prípadoch splašene pobieha po byte, vydáva zvuky ako pískajúce kolieska na vozíku a loví všetko čo sa hýbe a aj niektoré veci, čo sa nehýbu. V práci máme veselo, možno sa budem opakovať, ale fakt milujem, keď žehlím prúsery niekoho iného. A k tomu aj svoje prúsery a ešte musím aj pracovať. No fuj! Siemens systému, kedy sa tri dni flákalo a dva dni drelo som sa nevyhol, tuto to dotiahli do dokonalosti, kedy sa 4 hodiny flákam a 4 hodiny idem z kože vyskočiť. Možno robím niekde chybu, ale ja sa v podstate ani nesťažujem, viac menej mi ten systém vyhovuje. V sobotu prídu na návštevu rodičia... no, na návštevu... prídu ku mne prespať aby mohli ísť pozrieť Prahu, Kutnú horu a možno aj Kolín. A trošku aj tie "moje" Pardubice.

2 komentáre:

  1. Užij si návštěvu rodičů. :-) A hlavně je vezmi na zámek na přežrané pávy. :-D

    V práci jsem znala občas něco podobného.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Huraa konecne si sem daco napisal.
    Hehe macicka je fasa to sa mi paci :)

    Z roboty si nic nerob, hlavne ze daka je.

    OdpovedaťOdstrániť