utorok 26. apríla 2011

Ignorácia Veľkej Noci

v priamom prenoseBolo mi jemne naznačené mojou nežnou polovičkou (kto pre bohov vymyslel toto slovné spojenie?), že som už dlho nič nenapísal. Asi máme rozdielne predstavy o tom, čo znamená "dlho". Anyway... here it is: Skončila nám bowlingová liga v práci, skončili sme niekde uprostred tabuľky a môj osobný priemer bol najhorší mužský. What a shame... Nevadí, prihlásil som sa do turnaja jednotlivcov aby som si napravil reputáciu. Alebo pokazil ruku, pretože už minule ma bolela jak sviňa. Odišla mi grafická karta v kompe. Že kam odišla? Do kremíkového neba. Každopádne som si dnes objednal novú, GeForce GT240, 512 MB DDR3. Ja viem, v dnešnej dobe to nie je žiadne delo, ale radšej si s Miškou doprajem víkendový pobyt na zámku za 4 litre než GTX480 za 9. Navyše ma dnes čaká nová korunka u zubára, to zas bude radosti. Mali sme firemnú akciu, oficiálne to bolo školenie, menej oficiálne to bola žranica a prezentovanie úspechov ako aj poučovanie sa z chýb. Fajne bolo. No a uplynulý víkend som strávil vo Svítkove s miláčikom a čiastočne aj s kamarátmi, keď som sa účastnil grilovačky. Pozeranie na filmy/seriály v posteli má svoje čaro... ešte keby to tak bolo cez projektor a nie na 17" monitore $$:-i$$. Ale to už som moc náročný $$:-))$$ Až budem mať domček, tak bude aj toto... časom... možno A včera som mal krátku servisnú návštevu u Alexy, pretože si jej router nerozumel so starším notebookom, tak som ho presvedčil a teraz už funguje $$:-)$$. Najbližšie ma čaká divadlo v stredu, kde okrem Mišinty bude ZuSka a Ajs. No a za nejaké necelé tri týždne ideme v tejto istej zostave do HK na hambáče (nie fastfood). A medzitým... sa uvidí. So long, fellas

1 komentár:

  1. Hele ty držkovníčku, buď rád, že mám 17\", a ne minibook... :D

    OdpovedaťOdstrániť