nedeľa 11. novembra 2007

Som hviezda krúžku

a sneží.Ani sa nepamätám, kedy naposledy začalo snežiť presne na Martina. Zdá sa, že globálne otepľovanie a iné anomálie začínajú vracať počasie tam, kde bolo pred dávnymi storočiami. Z písomky z TFS som dostal 19 bodov z 20. Už beztak ma tí zasrani nemajú moc v láske a ešte do toho ma doc. Volauf nazve hviezdou krúžku a elitou a neviem čím ešte. No čo, tak aspoň môžem po zasmušilých feikárskych chodbách chodiť s nosom nahor. Celkom sa mi to páči. Znovuobjavil som codec H.264. Polovičný bitrate a rovnaká kvalita. Schválne nepíšem, že porovnateľná, lebo je fakt rovnaká. Aj keď ten bitrate je niekedy viac než polovičný. Už sa teším na rok 2010, kedy by mal výjsť H.265 (pre informáciu - Xvid a DivX sú H.263). Mno a kúpil som si hru. Len tak som sa v robote zmienil, že by som si zahral niečo ako SimCity a kolega na mňa vybafol, že nedávno hral City Life, tak som checkol torrent a následne Brloh a vyšlo mi, že pre mňa bude lacnejšie si tú hru kúpiť ako stiahnuť z netu. Stála totiž 149 korún $$:-))$$. A navyše je k nej zadarmo Call to Power II, ktorú som kedysi dávno docela "pařil" ako vravia bratia Češi $$:-)$$. No a napokon som sa dnes pustil trochu do diplomovky, aby som počas dvadsiatich minút zistil, že to vôbec nefunguje a neviem kde je problém (teda medzitým som si asi 3x myslel, že viem kde je problém, ale nakoniec som ho neodhalil, takže no progress).

2 komentáre:

  1. Moc sa z toho snezenia netes, minuly rok snezilo uz 3.11. a ako to cez zimu dopadlo. Ale tento rok sa to snad umudri a bude sneh, na horach postaci :-P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kľudne si sem prídeš a hneď zrušíš môj krásny úvod :D To si robíš štatistiku o tom, že kedy začalo v ktorý rok snežiť? :D

    OdpovedaťOdstrániť