pondelok 12. novembra 2007

Ako som sa fotil s matfyzáčkami

Sieň slávy ani z ďaleka nekončíAk ste si mysleli, že počtom 37 fotiek končí moja sieň slávy, tak ste sa mýlili. Ešte tam zopár, dovolím si povedať prestížnych, miest zostáva a je na mne aby som ich zaplnil. Keď mi kedysi dávno Yfq@ ukázala fotku svojej kamarátky Katky, tak vo mne začala kvasiť myšlienka, že by som ju rád mal "vo svojej zbierke" ako sa vraví $$:-))$$. Po neustálom odkladaní sa nám to nakoniec podarilo dohodnúť a tak po dnešnej písomke z Chaosu sme nafotili 19 fotiek, z ktorých som vybral dvanásť the best: Uf, uf $$:-))$$.

4 komentáre:

  1. dobre si ich orezal, originalky sa mi az tak nepacia :) ..a to fotenie bola fakt sranda, kludne si ho mozme zopakovat niekedy, ked sa mi nebudu opatky zabarat do tej strasne makkej zeme :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D :D :D na matfyze nahodou 90% bab vyzera celkom k svetu.. treba prist pozriet :P ..a dakujeme ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak veru, evolucia krasy inteligentnych zien napreduje tym spravnym smerom :) ...a dokonca ani niektori chalani nie su na zahodenie! :P ...mimochodom - vdaka :)

    OdpovedaťOdstrániť