piatok 2. novembra 2007

AfterFFS Effect sa nedostavil

A žijem!Mno, tak väčšinou mávam po väčšej akcii strašnú depku, čo je úplne jednoducho vysvetliteľné tým, že proste počas akcie sa telo zaplaí endorfínami, ktoré pôsobia ako droga a keď ich potom človek nemá, tak má absťák. Každopádne teraz sa mi nič takého nestalo a neviem čím to, lebo na FFS bolo endorfínov dosť. Každopádne tomu pomohlo to, že v škole je fajn, ževraj ma dokonca Doc. Volauf pochválil za písomku... vláčiky tiež rachotili ako mali... proste dobre je. Včera som bol hrať bang, čo bolo tiež super, aj keď som väčšinu hier prehral... ako obvykle $$:-))$$. Nuž a dnes bol svojím spôsobom veľký deň. Ráno som spozoroval, že Nový Čas ponúka Denník Bridget Jones za 43 koruniek, tak som si to kúpil, že večer si to pozriem. Inak som bol v robote zopár hodín, ale poobede som odišiel šmejdiť po Auparku. Chcel som si totiž kúpiť klávesku, dať vyvolať fotečky a zrušiť paušál na mobile. V T-mobile mi týpek do očí tvrdil, že mi paušál začal v máji 2006, aj keď sa práve pozerám na prvú faktúru s dátumom 22.11.2005. Asi tam budem musieť zájsť so zmluvou, no nič. A ešte mal tú drzosť mi povedať, že mám nejakú faktúru nezaplatenú. Kebyže nie som slušný človek, tak by som mu povedal, čo si o ňom myslím. Ale on za to možno ani nemôže. Cestou odtiaľ som spozoroval takú tú automatickú mašinku na zadávanie objednávky na vyvolanie fotiek, tak som si za to sadol a pomačkal, čo sa dalo a svete div sa, vyfluslo to papier, že 398,- a bude to za hodinku. Tak som si odskočil do McD's na obed. Kuracie nugetky, dve omáčky, dvoje veľké hranolky a veľká CocaCola. Ak som to dobre spočítal, tak okolo 7000 KJ. Keďže som mal ešte čas do fotiek, rozhodol som sa ísť do Sharku kúpiť klávesnicu. Tam mali akurát takú poloinventúru, takže to išlo pomaly, ale dočkal som sa. Hneď na to som išiel zobrať fotečky a šup domov sa hrať. Stará kláveska: A nová: Moje prvé prekvapenie bolo, že klávesnica aj myšička sú na AAA baterky, ktoré momentálne nemám žiadne nabité. Ešte, že som duchaprítomne zobral nabíjačku z roboty, takže teraz každú hodinku mením baterky $$:-))$$, aspoň mám zábavku. Keď som mal myšítko a klávesítko nainštalované, rozhodol som sa pustiť do Siene Slávy. Takto vyzerala doteraz: A takto sa postupne menila: Sieň slávy musí mať aj pekný nápis. V robote som si vytlačil akúsi "šablónu", ktorú som si pekne vyfarbil: Takto vyzerá sama samotinká: a takto so mnou: Jedna fotečka sa tam moc nezmestila, tak som ju umiestnil na Jimi's Memory Board II.: A Bridget sklamala, lebo sa mi to po hodinke kuslo... skúšam to teraz ripnúť, ale myslím, že toto DVD je proste pokazené, sakra!

3 komentáre:

  1. Chachaaaaa, to jsou ty bezdrátové potvory:-) Hlavně, že se nenudíš. Jinak Hall is good:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som mal tiez podobnu skusenost s lacnymi DVD .... :) Co uz platime za to ze malo platime :D

    OdpovedaťOdstrániť