utorok 19. augusta 2008

Královehradecký infantilně sportovní sraz

alias polibek od Petroita $$:-))$$Polibek preto, lebo ak si z nadpisu urobíte skratku, vznikne KISS a Petroit preto, lebo to organizoval. Ale poďme pekne postupne. Na historicky prvý oficiálny SG zraz v Hradci Králové som sa tešil a chystal pomerne dlho. Hlavne po tom, čo som si u Petroita vybavil prespanie zo soboty na nedeľu a u Lexinky z piatka na sobotu. Postupne sa nabaľovali ďalšie veci, na ktoré som sa tešil - napríklad palacinky. V piatok som si niekoľkokrát pozorne preštudoval kedy ide vlak aby som to stíhal, ale zistil som, že som sa predsalen prepočítal. Nemal som plavky a časť programu sa mala odohrávať v aquaparku. Aňulík ma presvedčila, aby som si pre ne zbehol domov, veď šéf už bol aj tak dávno fuč. To sebou nieslo istú komplikáciu - áno, nestíhal som vlak. Zas a znovu. Na moje šťastie meškal 30 minút. To čo som v tej chvíli ešte za šťastie pokladal sa veľmi rýchlo zmenilo na pekelnú smolu. Z 30tich minút bolo 45, 60 a napokon 90. Keď sme konečne vyrazili mal som už vypočuté dve cca 30 minútové časti Asimovovej Základne a kopec mp3ojok. Cesta bola úmorná, ale trochu som pokecal s jednou (asi) Japonkou a časť cesty som pozoroval roztomilé (asi) deväťročné dievčatko. Neskutočne sa podobala na otca. Ktorý bol mimochodom fešák, aj keď trochu s pupkom. Cestou sme si s Alex vymenili tak desiatku smsiek a niečo po desiatej som bol v Chrudimi. Uf uf. Rýchlo som do seba nahádzal zopár výborných palaciniek a potom sme sa s Alexou uložili na jednu velikánsku posteľ a chvíľu sme ešte riešili drby a tak $$:-))$$. Proste ako dve baby. Sobota začala celkom v pohode, bol som vyspaný a tak som ešte dojedol palacinky a pomaly sme sa vybrali na nádraží. Tam sme už stretli leenu, ktorá bola vyložene nadšená z toho, že je mokro $$;-)$$. Cesta do Hradca sa obišla bez väčších problémov a tam sme sa zvítali so zvyškom zrazových návštevníkov. Niektorí z nás si kúpili lístky na MHD (naprosto zbytočne mimochodom $$:-))$$) a vyrazili sme... niekam. Takže môj zdroj tvrdí, že sme išli k Tescu a moja pamäť to odsúhlasila. Tam sme počkali na Lubku, ktorá si to prištrádala z BA autíčkom a následne sme navštívili akési obchodné centrum, kde sme sa pekne napapali. Medzitým sme sa však vyblbli v parku, či už naháňačkou, alebo na detskom ihrisku. Po ceste som samozrejme robil kopec blbostí, ako obvykle $$:-i$$. Niekto sa o zábavu starať musí, že? Po obede sme sa rozhodli navštíviť bowling, lebo počasie iným športom neprialo. Na bowlingu sa mi nedarilo tak ako som zvyknutý, ale sranda to bola tak či tak. Posledné kolo sme dokonca boli pomerne vyrovnaní a mne sa podarilo zaskórovať Xko (akože 10 kuželiek na jednu guľu). Po bowlingu sme sa rozhodovali, čo ďalej. Kino sme napokon zrušili a išli sme vybrať cachku [kešku] a potom sa vyblázniť na tenis. Lenže dážď neustával a tak sme tenis zrušili. Išli sme do krčmy $$:-)$$. Tam to bolo tiež fajn, dobre som sa najedol, pokecal a pobavil sa. Pokúsili sme sa hrať aj Bang, ale v desiatich ľuďoch to fakt nemá cenu $$:-))$$, ale myslím, že sranda to bola aj tak. Niečo po ôsmej sme sa s časťou rozlúčili a zvyšok sa odobral k Petroitovi na dozvuky. Tam sme vlastne pozerali seriál Kyle XY (doporučujem, aj napriek prvotnému nezáujmu, proste ma to dostalo) a inak idlili. Niekedy hlboko v noci nasledovala príprava na spánok, na dobrú noc som "deťom" prečítal jednu svoju SG poviedku a zaspali sme. V nedeľu sme sa po výdatných raňajkách pozreli na ďalšie epky Kylea a potom nás Lubka odviezla domov. Najprv Brňákov a potom aj mňa. Celkovo tento "srazík" hodnotím veľmi pozitívne, aj keď po ňom na povrch vyplávalo zopár nie zrovna príjemných skutočností... ale o tom inokedy a súkromnejšie.

1 komentár:

  1. Obchodní centrum bylo tuším Futurum a náhodou, já jeden lístek na MHD využila :-)

    OdpovedaťOdstrániť