streda 19. augusta 2009

Najlepšia dovolenka najlepšieho leta najlepšieho života najlepšieho človeka na svete!

Nekonečných 16 dní s tými najlepšími kamarátmi pod Slnkom.Začalo to narodeninami našej milovanej Jogi. Už nám zostarla. Áno, už sú to tri roky, čo sme oslavovali jej 18ku. Takže tentorok mala logicky... áno, 21 rokov. To bola sobota. Potom bolo stavanie stanu v noci, čo bola prča a potom bol spánok v tom stane. Rovnako zaujímavá vec. V šesťmiestnom sme boli siedmi a ešte by sa tam traja ľudia zmestili. Verím tomu $$:-))$$. Nasledovala stanovačka, na ktorú som išiel rovnako ako vlani so ZuSkou a Ice Ajsom. Teda už o deň skôr. Stanovačka bola lepšia ako vlani. Bola super. Najprv sme objavili v Penny markete montážnu penu, z ktorej sme si urobili loďky, potom sme jedli všelijaké dobrôtky, chodili na kofolu, hrali pidi-ping-pong, splavovali rieku na skutočných loďkách, bavili sa v bazéne, lúštili maľované krížovky... Boli na výlete v mestskom parku, jazdili na motokárach... A tak. Proste tých 6 dní bolo nabitých na prasknutie $$:-)$$. Potom som chvíľu oddychoval v Pardubkách aby som v nedeľu absolvoval mikrozraz s Cíťou a Petroitom, nafotil asi päťdesiatku fotiek, ktoré nikto nikdy nesmie vidieť (ale jedna určite pôjde na stenu $$:-i$$), asi desaťkrát navštívil Jackouška v jeho elektrozmaestnaní, vypil takmer liter tekutých výrobkov PepsiCo. A kúpil som si sluchátka Koss za 199,-. Ešte fungujú $$:-))$$. V pondelok sme sa odcyklili do Podůlšan, kde majú víkendový domček Phoebiny rodičia. A tam to bolo tiež úžasné. Ležal som v závesnom lehátku (čosi ako kvalitnejšia hojdacia sieť), jedol nektarinky rovno zo stromu, plával v nejakom rybníku, viezol sa na úžasnom ZuSkinom bicykli (Zuzi, že mi ho odkážeš v záveti, ak zomrieš na vysokej škole z preťaženia? $$:-))$$), griloval, hral Indiana Jonesa a Batmana na X-boxe, videl Stmívání po česky, hral ping-pong, ping-pongový kolotoč, ping-pongový kolotoč s pokladaním pálky (smiechové záchvaty boli väčšie ako kedykoľvek predtým) a korčuľoval na in-lineoch po nočných Podůlšanoch. No a potom už som mal hektický štvrtok 13. Zo 16 hodín pri vedomí som 10 strávil cestovaním. $$:-))$$ Najprv Podůlšany - Čeperka, Čeperka - Pardubice, Pardubice - Bratislava a potom Bratislava - Rajka, Rajka - Mekáč pri diaľnici, Mekáč pri diaľnici - Balatónboglár. Uff. Roadtrip jak sviňa $$:-))$$. A Balatón bol tiež úžasný. Jedol som obrovský hambáč za pár forintov, jedol som super pizzu za viac forintov, jedol som zo Zuzkinho a Peťovho taniera pre troch a jedol som gyros tanier. A jedol som a jedol som. A plával som v Balatóne. Hral som v Balatóne volejbal, behal som v Balatóne, bláznil som sa v Balatóne, naháňal som sa v Balatóne, skákal som v Balatóne... veľa času som strávil v Balatóne. Vlastne preto sme tam išli $$:-))$$. Ochutnal som bazovicu a marhuľovicu. Dokonca som po pár rokoch ochutnal pivo a stále mi nechutí. Potom už mi stačilo prežiť cestu domov, ktorá bola kratučká a mohol som spať. Teda mohol by som, keby ma matka nebudila o ôsmej ráno, ale čo už. Doma som začal aktívne pracovať na hľadaní zamestnania a ako prvé ovocie je pozvanie na pohovor, ktorý bude v pondelok. Moc si od toho nesľubujem, ale vôbec by som sa nenahneval, keby hneď táto prvá motyka vystrelila. A to poriadne. Mám to 17 minút trolejbusom od domu, čo je po cestovaní 40 minút až hodinu proste... ako božská mana. Čo mi pripomína, že som pri Balatóne pil Vineu s Hruškovicou (Hrušneu) a chutila mi a musím si ju doma spraviť $$:-))$$. Ok, to je všetko čo som chcel... majte sa pekne.

1 komentár: