štvrtok 4. augusta 2005

Paaaarty

Alebo co robime, ked rodicia nie su doma $$;-)$$ Najprv vam zrychlene rozpoviem co sa dialo v utorok doobeda.

Isli sme sa okupat, ja, Janco, Kubo a Katka. Nasledne sa k nam mala pripojit Zuzka s dalsou Katkou. Tak sme sa my styria hodili do vody, Janco odisiel skor a my sme tam este zostali. Ked sme sa dokupali vybehli sme na pizzu, lebo som sa na nu tesil uz veeelmi dlho. Tam nas dobehli dievcata a vsetci sme sa pekne nazrali $$:-))$$.

Vzhladom na to ze Kubo sa ponahlal aby si umyl hlavu a tak a party uz bola v zaciatkoch, on aj s Katkou isli dopredu a ja som pomalicky bajkoval so Zuzkou a Katkou. Ona Katka ma nejake problemy s kolenami a sedela na bicykli po prvy raz po dvoch rokoch a ja som jej to tiez moc neulahcoval svojimi kecmi $$:-i$$. No podstatne je, ze som domov prisiel nieco pred deviatou a este sme sa mali dohodnut ze kedy a na aky bus pojdeme.

Takze ICQ rulez, dohoda ista, vyrazil som otestovat MHD. Vsetko dopadlo tak ako malo a na party sme sa objavili o pol jedenastej (zacala o osmej $$:-i$$). Tam vam bolo jedla... musim Ivku pochvalit ze to zvladla velmi dobre, ako keby take cosi organizovala kazdy druhy tyzden. Ma fakt talent.

Hned vo dverach nas uvital sefkin lenivy, flegmaticky kocur Felix. Akoze on ma vsetko hrozne na haku a ma miernu nadvahu aj ked mu moc jest nedavaju... mozno im ho vykrmuju susedia cez balkon, lebo von domieta chodit.





Medzitym ako sme kecali, pili a jedli sme objavili novu zabavu - rotoped, ktory meria spalene kalorie a pulz. Tak sme si to vsetci museli vyskusat $$:-))$$.



Alkohol velmi posobil, obzvlast na niektorych jedincov... Ze Zuzi?





Ked sa situacia trochu ukludnila a cast oslavujucich odisla na nocne autobusy, sefka si mohla dat pauzu



Janco cosi velmi hustil do Rada, sefkinho priatela, inak studenta FEI STU v stvrtom (vlastne uz v piatom) rocniku rovnakeho odboru ako je Janco, t.j. telekom.



O pol stvrtej nastal cas vyrobit si nieco na spanie, tak sme rozlozili gauc, ale Zuzku to akosi zmohlo tak sa tam sklatila $$:-i$$



Napokon sme to nejako doriadili, spali sme tam Ja, Zuzka a Dupi a asi dve hodiny sme este rozoberali zavazne psychologicke veci, dozvedel som sa strasne vela a tesil som sa ako si to zapamatam a pamatam si houby... ale to je detail $$:-))$$. Takze aj keby som nieco chcel vykecat, tak nemozem... zase som prisiel o vydieraci matros $$:-))$$.

Rano sme sa (paradoxne) zobudili, Ivka dala svojmu kocurikovi (myslim Felixa a nie Rada) granule, co ma chudak na cely den



A on si to kludne zblajzne behom dvoch minut. Potom sme sa museli vytratit, lebo Ivka sa ponahlala na brigadu, Zuzka si chcela kupit saty na svadbu (zaryto tvrdi ze nie na vlastnu $$:-i$$ ale my sme ju s Katkou prekukli $$;-)$$).

Ja som bol este u Zuzky pre fotky z Dediniek (z ktorych cast ste videli vcera) a potom hura domov.

Dakujem Ivke ze nieco tak uzasneho zorganizovala a vsetko pre nas pripravila (cast vdaky patri aj Jancovi, ktory jej aktivne pomahal) a dufam ze to nebola posledna party v mojom zivote $$:-))$$.

3 komentáre:

  1. Dokonale si opisal Felixa. Takeho kapra som este nikdy nevidel :).
    Ivku musime vsetci naozaj pochvalit, pretoze je skusena hostitelka. Vyborna atmostefa, jedlo, ludia, rotoped :)... Pevne verim, ze bytove akcie sa u nas budu castejsie realizovat. Taaaakze fotrovci, sup sup niekam prec k znamym, k rodicom, k svokre (brrrrrr) a party moze zacat. Dufam jimi, ze to necita tvoja mati, bo ma zabije, ak ma stretne :)...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No,hrozne fotky si tam vybral....Vyzeram ako nejaky ozran....Ale party bola super...Ivke vsetka cest...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zuzu >>> mas recht. Mohol vybrat aj krajsie foto

    OdpovedaťOdstrániť