nedeľa 21. augusta 2005

6 tyzdnov do konca

ako dalej s planom 10K?Aj ked som nedavno stratil tazke data a statistiky ohladom planu 10K, dokazal som to akosi rekonstruovat s tym ze na tachometri mam celkovu prejdenu vzdialenost a celkovy cas... Je jasne ze tieto rekonstruovane udaje su totalne zle a uplne vymyslene, ale sucty sedia, tak co. Takze ako sme na tom... nuz nebudem vam klamat, sme na tom fakt seriozne zle. Ku dnesnemu dnu mam prejdenych 3824 km. Kedze od zaciatku planu je 142 dni, vychadza to na necelych 27km denne. Co je dost ubohe. Ak sa vsak na to pozrieme racionalne, zistime, ze som na bicykli bol z onych 142 dni nanajvys 85 dni. Co by davalo peknych 45km denne. Ale nechajme uvah typu "co by bolo keby". Podstatne je ze aby som plan dokoncil v stanovenom case, t.j. 30.9. (smz. 2005 $$:P$$) by som musel od dnes makat 155 kilakov denne. A to kazdy bozi den (a dokonca aj tie nebozie). Stale si myslim ze je v mojich silach doklepat 10 litrov v roku. Avsak zacal som neskoro... a pocasie mi tiez moc nepomohlo... Ak by som pokracoval podla planu (okolo 54 denne) vytiahol by som to na 6000. Ak by som pokracoval ako doteraz tak by to dalo sotva 5000. Potesujuca sprava je ze z pociatocnych 18km/h som priemerku vytiahol na sucasnych 22, v priemere je to uz cez 20. Aby bolo na koho zvalit neuspechy, musel som dlho predlho rozmyslat ale vinnika som nasiel. Problemom je (dokonca by som povedal ze esencialnym) ze niet takeho cloveka co by bol schopny ist so mnou najmenej 4 dni v tyzdni niekam fest daleko. Pretoze z tych 3824 km boli dlhe cesty (80 a viac) iba 4. A ist sa kupat do Cunova je pekna vec, ale je to fakt blizko (dohromady tam aj spat nieco cez 50). Takze tak no... ale este stale verim, ved nadej zomiera posledna. V tomto pripade az 31.12. $$;-)$$.

2 komentáre: