sobota 22. januára 2005

Mobily

Nemozeme bez nich zit... Skutocne?Prave som si uvedomil ze som mobil nemal zapnuty uz asi 3 dni $$:-))$$ Naposledy som ho vypol pred skuskou a potom som akosi nemal dovod ho zapnut... takze nejak nerozumiem tym ludom co dokazu za mobil minut 10-tisice mesacne... tolko ja neprevolam za cely zivot $$:-))$$

Aj ked teda je pravda ze som divny... ale nie su divni nahodou oni? $$;-)$$

3 komentáre:

  1. nejsou divní ani oni (i když nikoho s účtem 10k neznám) ani ty
    jediné co je špatně - že se nad tím pozastavuješ. každý má jiné potřeby, a slušně řečeno - nerozumím co je ti po tom kolik kdo provolá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vezmi si to takto: Nejaky manazer vo firme prevola strasny majland a kto to zaplati? Zakaznik a to som ja... preto ma je HODNE po tom kolko kto prevola ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Joj JIMI tak to mas pomyline...Ked manazer prevola 10000 tak to zaplati firma. Nuz a ked manazer bude rujnovat firmu cez telefone poplatky tak to je jeho vina lebo si podpiluje konar na ktorom zedi (teda takto to funguje vsade vo svete okrem u nas) A dalsia vec, poznam manazerov ktory maju aj 1h telefonaty do nemcka a tie stoja nuz povedzme nech 600SK, ale za ten telefon srapvi biznis za 60 000 takze sa mu to oplati.
    Nuz a uz len na zaver. JIMI ty a mobili tak to bolo vzdy take divne priatelstvo.

    OdpovedaťOdstrániť