utorok 11. januára 2005

Lokalne oteplovanie

Nie, nejdem vas varovat pred topenim ladovcov $$;-)$$Fenomenom poslednych rokov v oblasti zivotneho prostredia je globalne oteplovanie. Fenomenom poslednych tyzdnov v oblasti teploty mojho tela, resp. v oblasti vnimania okolitej teploty mojim telom je jej zvysovanie $$:-))$$

Skratene povedane - je mi stale teplo... no nie uplne stale ale napriklad ked zaspavam, ked som v MHD, ked som v skole,...

Napriklad v obchodnom centre ludia chodia naobliekani ako keby prisla doba ladova a ja mam rozopnutu bundu a je mi teplo. Nie ze by som sa chcel stazovat, teplo mam rad, ale co je moc, to je moc... obzvlast ked obcas citim doslova navaly zimy, ladove ruky a nohy...

A aky je zaver? Pravdepodobne trpim nepravidelnym krvnym obehom spolu s malou toleranciou rozsahu teplot... pokusim sa s tym zit $$:-))$$

1 komentár:

  1. nikověk..fenoménem posledních dnů je globální stmívání...vidíš dobře? :)

    OdpovedaťOdstrániť