piatok 1. júla 2005

Bonus...

...ku vcerajsku. Vcera som zabudol spomenut ze som niekde stratl moj oblubeny klobucik... ano, moja vina. Taktiez som sa dozvedel ze som nespravil ten posledny prekliaty opravak... ano, moja vina. Akoby toho nebolo dost, tak sa mi aj minula cierna napln do tlaciarne... no tak to uz nie je iba moja vina, aj ked prevazne ano $$:-))$$. Plan 10K krachuje, plan ze do konca roka budem mat 70kg sa ani nepohol z miesta a zrazu nikto nema na nic cas.

Nastastie prisiel ako zasah z neba telefonat od Jana. Kamarat, ktoreho poznam od prveho rocniku na vyske. Volal lebo mu bolo luto ze nemohol ist do toho Zohoru... tak som nadhodil ze sa chystam ist na bajk. Povodne som chcel ist sam a vychutnat si moju opustenost v tomto modernom svete, ale rad som prijal zmenu.

Tak sme sa dohodli, vyrazili... lenze... zacalo poprchat. Ten niekto tam hore, co ma este nedavno miloval ma zacal zrazu tak trochu... no nie celkom nenavidiet, iba ignorovat. Kedze v dazdi sa slape fakt zle a kedze tato mi cerstvo namazal retaz, zavolal som Janovi ze to rusime. Avsak... prsat prestalo, tak zase Jano zavolal, ze ci predsa nejdeme a ja ze veru aj hej.

Tak sme sa stretli, pokecali, pobicyklovali (a ze to bola fakt zaberacka...), popili (smz. kofoluuuu $$;-)$$) a tak... Bolo to super. Jednoznacne mi to dost zdvihlo naladu.

Vecer sa este ozval Kirso, ze ako to bude s Dedinkami a vlakom a tak... nejako sme sa dohodli, ale podstatne je ze som si vygooglil naprosto genialnu pesnicku - Suzanna od Art Company. Tu pesnicku som hladal 3 roky, t.j. odo dna ked som ju prvykrat pocul - na MS v krasokorculovani - exhibicia - tanecne pary - Annisinova & Peizerat (ani zaba netusi ako sa to pise). Takze v konecnom dosledku som docela stastny, aj ked to tak okolo tej pol tretej poobede nevyzeralo $$;-)$$

Tak to je snad vsetko co som dnes chcel... uvidime sa dufam coskoro $$;-)$$

1 komentár:

  1. 10k km je naozaj odvazny plan, avsak trosku neskoro si ho zacal realizovat. Neva, mozno o rok ;) (ale asi sa ti nebude uz xciet ako ta poznam, lol).
    Aj tak drzim palce...

    70kg, hm... to by si musel trhnut aj mna (po kramaroch, co som mal 69 kg). Teraz uz dobieham na 75.

    OdpovedaťOdstrániť