piatok 25. marca 2005

Pokorene 1%

Citim si kazdy sval (a aj ine casti tela) $$:-))$$Ako som sluboval, islo sa na hradzu aj v dnesny den. Bolo nas viac, tusim 10. Velkym prekvapenim bolo pre mna to ze Kirso prisiel na in-lineoch... haluz $$:-))$$. Ale slapalo mu to vcelku slusne (15-16km/h, myslim ze Katka ho dost brzdila, inak by dal aj viac, ale je to gentleman $$;-)$$).

Najprv sme zakotvili v prvom bufete (ako byva zvykom) tam sme chvilu posedeli a dorazili za nami aj zvysni ucastnici krizovej vypravy, t.j. Dupi, druha Katka a Dominik. Ked sme popili (samozrejme kofolu $$:-i$$) tak sa islo dalej... kam inam nez do druheho bufetu $$:-))$$.

Korculiari mali toho plne zuby a Dupi sa prehanal na Andyho vytunenom bajku (ja ho pracovne prezyvam traktor, lebo ma jeho gumy maju asi trojnasobnu sirku tych mojich $$:-))$$). Potom bol vyflusnuty ako nikdy (inak velky cyklista). Ale isli sme az do Cunova, okusit ci u Mareka uz robia pizzu. Nerobia $$:-)$$. Ale posedeli sme a ked uz nam zacala byt zima, tak sme sa vratili spat.

Korculiari uz boli doma (zradcovia $$:-i$$), potom sme sa rozlucili a ja som makal domov, lebo som cakal sprsku otazok: "Kde mas svetlo?" alebo "Kde mas prilbu?" $$:-i$$ No doma, kde by boli $$:-i$$. Ale nie, bol by som si vzal full stuff, keby som vedel ze sa to takto zvrhne, bol som vonku 5 hodin. Ale bola sranda. Dominik mi dokonca dotiahol srob na sedanke, takze uz sa nemusim bat ze by som ju stratil $$:-))$$.

No a dnesna statistika: 46,8km za 2:36. Co je v prepocte 18km/h. Vzhladom na to ze nas brzdili experimentatori s alternativnym pohonom (korculiari $$:-i$$) je to velmi slusny vysledok $$:-)$$. Nuz a celkovo mam za sebou 123 za 6:38, priemerna rychlost 18,54km/h. Secteno a podtrzeno, mam splnenych 1,23% mojho planu a to za 3 dni. Not bad, not very good. $$:-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára